Otázky a odpovede

Zistite odpovede na Vaše otázky!

1. Pánty na kuchynských dvierkach sú uvoľnené, dvierka zle dosadajú a nedajú sa dotiahnuť skrutky. Dá sa to opraviť tak, aby sa nemuseli vymeniť dvierka alebo pánty?

Áno – časom sa pánty povolia, najčastejšie sa to stáva pri nábytku ktorý je z drevotriesky.

2. V ponúkaných službách nie je taká služba, ktorú potrebujem. Urobíte aj služby ktoré nemáte v ponuke?

Áno - ponuka služieb je orientačná. Nie je možné špecifikovať všetky ponúkané služby, bolo by ich mnoho. Prosím napíšte email – určite Vám odpoviem, prípadne zatelefonujete, vždy je možné nájsť dostupné riešenie problému, určite sa dohodneme.

3. Chcel–a som si prečítať referencie zákazníkov, ale na vašej stránke referencie nemáte. Máte obavy, že by tam mohli byť aj také referencie, ktoré by vám nevyhovovali.

Áno – máte pravdu nemám a zatiaľ nechcem referencie. Keď čítam na 98% sú v prospech firmy alebo remeselníka a medzi zákazníkmi sa rozšírilo, že si tie plusové referencie v podstate na svoje stránky píšu sami. Referencia spĺňa svoj účel, keď je možnosť jej overenia t.j. ak referent poskytne svoje údaje, ktoré sú overiteľné. Zákazník č.1 napíše svoje poznatky a pripojí pravdivé údaje o svojej osobe s povolením ich uverejniť, prípadne že ho môže iný zákazník kontaktovať. Hodinový kutil ich overí a ak budú pravdivé uverejní na svojej stránke a aj tie mínusové. Zákazník č.2 potom môže kontaktovať zákazníka č.1 aby sa informoval ako bol spokojný - nespokojný zo službami Hodinového kutila. Pýtam sa, koľko zákazníkov by súhlasilo?

4. Chcel–a by som si u Hodinového kutila dohodnúť službu, ktorú budem potrebovať až o 3. týždne – vtedy mám čas a dovolenku. Je to možné?

Áno – napíšte mi email alebo zatelefonujte, dohodneme dátum služby. Ďalšia možnosť je, že prídem na obhliadku a o všetkom sa osobne dohodneme.

5. Môžem si Hodinového kutila objednať ako darček pre svoju rodinu, známu či inú osobu?

Áno – službu dohodneme, musím vedieť o akú službu sa jedná (napr. čistenie sedačky, premiestnenie nábytku alebo len drobné opravy - vy ju zaplatíte predom. Bolo by veľmi prospešné, aby aj obdarovaná strana vedela, že prídem. Ponúka sa aj ďalšia možnosť. Chcete niekom pomôcť, oslovíte ma, dohodne stretnutie u obdarovanej osoby kde dohodneme službu a platbu.

6. Vykonáte pre mňa službu v sobotu, alebo nedeľu ?

Áno – chcem však upozorniť na práce, ktoré spôsobujú hluk (búranie, vŕtanie atď.) alebo iným spôsobom narúšajú pokojné užívanie bytov ostatných vlastníkov bytov, susedov rodinných domov, sa môžu vykonávať počas pracovných dní iba v čase od 8. do 18. hod. a v sobotu v čase od 9. do 15. hod. V nedeľu alebo počas dní pracovného pokoja sa takéto práce vykonávať nesmú. Pokládka plávajúcej podlahy do tejto kategórie nepatrí ale už vybúranie starej dlažby v bytoch - áno. V rodinnom dome búranie starej dlažby určite suseda rušiť nebude, bude ho ale rušiť napr. búranie starého betónu na dvore!

7. Kúpil-a som nábytok. Mám zaslať foto, nákres skladania a názov kde som nábytok kúpil-a?

Áno – urýchli to dohodu kedy prídem nábytok poskladať. Môžem si dopredu podľa nákresu alebo názvu nábytku zistiť či budem pri skladaní potrebovať aj ďalšieho pracovníka. Môžem byť akokoľvek zdatný niektoré veľké kusy nábytku sám neposkladám!

8. Potrebujem opraviť maličkosť, práca asi na 15 – 20 minút. Urobí Hodinový kutil aj takú krátku zákazku?

Áno – Chcem však poradiť všetkým zákazníkom - predtým ako ma kontaktujete prezerite si svoje obydlie, záhradu atď. Určite nájdete ďalšie maličkosti, ktoré si pripíšete na svoj zoznam a nakoniec zistíte, že ma budete potrebovať na celú hodinu a možno aj viac. Má to svoj význam. Napríklad: Cesta k vám bude tam späť 20km čo je 8€ práca 20 minút ale účtuje sa každá začatá hodina t.j. 10,00€. Nie je prospešné využiť celú hodinu?